Adam Lambert történetek neked! ;)

Adam Lambert egy jóságos és kedves fiú,akiért csajok milliói rajonganak.De mint minden sztárnak,neki is van hibája: Adam meleg.Én akkor is szeretem,és kitaláltam ezt a blogot,hogy története(ke)t írjak róla!Remélem,tetszeni fog(nak)!Köszi,ha végig olvasod ez(eke)t!:D

Friss topikok

 

Sziasztok!

 

Ez úton szeretném megköszönni nekik,hogy ezt a csodálatos 2.történetet lemásolhattam:

- http://fanfic.hu/merengo

- Hegedűs Hajnalka "Selyemmaki"

A történetekről adatok

 

                       Eredeti                       Másolt

Szereplők:              Adam Lambert, 

                   Daisy Cook,            Rosalie Jackson,

                           Tommy Joe Ratliff,

                           Longineu Parsons,

                               Monte Pittman,

                   June(b.nő),            Marie(b.nő),

                 Daisy anyukája,       Rose anyukája,

                              Lisa Harriton,        

                                                   Michael Jackson,


És még akit kihagytam,bocsi :D

Cselekmény: ugyan az,bár én a sajátomban kicsit megváltoztattam pár dolgot.

párbeszédek: nagyjából ugyan azok

A két történet eredeti címe:    Fekete szemceruza

És itt a link: http://www.fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=75830 

Még egyszer,NAGYON-NAGYON KÖSZÖNÖM!!

Megjegyzés: Ha teheted,írj kritikát,Hajni díjazni fogja ;)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://glamberttortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr853004154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása