Adam Lambert történetek neked! ;)

Adam Lambert egy jóságos és kedves fiú,akiért csajok milliói rajonganak.De mint minden sztárnak,neki is van hibája: Adam meleg.Én akkor is szeretem,és kitaláltam ezt a blogot,hogy története(ke)t írjak róla!Remélem,tetszeni fog(nak)!Köszi,ha végig olvasod ez(eke)t!:D

Friss topikok

 Már egy hete bent voltam a csapatban.Azt a hetet keményen végig is dolgoztam.Most is éppen a Fever ment.

Mikor az utolsó hangok is elhangzottak,mindenki szokásához híven ment volna haza.Kivéve Adam-et.Neki ott kellett lennie a táncosok próbáján is.Szegény...
Nemsokára lesz egy hatalmas show Las Vegasban,a bűnök városában.
Glambert nagyon cselesen kérdezett meg,hogy bevállalnám-e a koncertet.Gondolataim még mindig e körül cikáztak...
-Jártál már Vegasban,Rose?-nézett rám Adam,de olyan ártatlanul,hogy közben nekem a torkomon akadt egy sültkrumpli darabka,mert a McDonald's-ba mentünk,és vettünk magunknak egy csomó mindent.
-Hát...Egész pici koromban.Apám ott koncertezett,én kb. négy éves lehettem.-mondtam,mikor már nem köhögtem,csak folytak a könnyeim.-Mert?-néztem szúrósan Lambert szemébe.Komolyan mondom,nem fogok bírni magammal,és megcsókolom...
De egyébként ezt miért hozta fel Adam?Csak nem...
-Koncertünk lesz ott.-ettől féltem.Óó mamám...
Még csak egy hete vagyok itt,de már is egy koncert.Ráadásul még csak nem is helyi koncert!Arcomról olvasni lehetett,mert Tommy kedvesen megjegyezte:
-De csak jövő hónapban lesz,ne félj!-nyugtatott meg.
Kifújtam a felgyülemlett levegőt,és rámosolyogtam mindenkire.Csak mikor Adam-re mosolyogtam,akkor lett picikét nagyobb mosolyom.Komolyan mondom,ez már kóros,amit csinálok...
-És mennyi idő,amíg odaérünk?
Gondolkodtak egy kicsit,aztán Monte rögtön rávágta:
-Ha jól számolok,jó forgalomban csak négy és fél óra utazás.-jelentette ki.
Uhh.Kösz...Hogy fogom kibírni?Uram atyám...Én alapból izgulós típus vagyok,mi lesz,ha az izgatottságtól elájulok?Még a gondolata is megrémisztett.Gondolom,ez is látszódott rajtam.Höh,milyen átlátszó vagyok!
-Nem izgulj,minden rendben lesz!-mondta Longineu,miközben beleharapott a hamburgerébe.
Hát kösz szépen,Longi.Éld át azt,amit én fogok,és megtudod,milyen...!De amúgy is,Vegas nem túl nagy falat még nekem?Csak nem fogom leégetni az egész csapatot több tucat ember előtt.
-De...Kezdődik az év,az már szeptember...-gondolkodtam hangosan.
-Nyugodj már meg,mindent elintéztünk!Ad szerzett neked magántanárt.-tájékoztatott egy újabb harapás előtt Longineu.
-Ohh,köszi!Akkor azt hiszem,megírom az ofimnak,hogy szeptembertől ne számítson rám.-kacsintottam Montera.

***

-Hohohóó,gyerekek,hova ez az óriási sietség?-szólt utánunk Süti,miután mellette próbáltunk elsomfordálni.
Igazából tudta is a választ.Én haza apámhoz,Longineu a barátnőjéhez,Monte bevásárolni,Tommy meg az fene tudja,hova.Kiszámíthatatlan,elmondta,hova szokott menni,de nem tudtam megjegyezni.
-Ööö,izé...Ezzel csak arra akartam kilyukadni,hogy a sok strapálás után ránkfér egy kis pihi.Sz'al ma este gyertek a lakásomba,mert bulit szervezek.
Te jó ég!Látom a lakását,és egy buli vele...Tyhű,van egy gondom is!Hol lakik?És hogy jutok el oda?Ja,és azt sem tudom,mikor.És mit vegyek fel?
-Jelmezes buliról van szó?-kérdeztem lassan,artikuláltan,mint egy gondolkodó ember.Végtére is,az voltam most.
Elég,ha annyit mondok,hogy "Google képek".Néha tényleg képes vagyok megkérdőjelezni,ha "érdekes" képeket látok Adam-ről,hogy vajon épeszű ember-e.Aztán rájövök,hogy bármennyire is hülye néha (vagy mindig),nem vagyok képes haragudni rá,utálni és gyűlölni meg végképp nem.
Süti eszelős fejet vágott,és utána válaszolt a kérdésemre.
-Néha rámtör a frász,hogy jobban ismersz,mint én téged.Nem,ez most egy norma buli lesz.
Normális buli egy meleg társaságában?Az érdekes...De hát még ha ő is rendezi,akkor sem lesz normális a buli.
-Kafaa!Hozok piát!-ugrándozott körbe-körbe,mint egy ötéves gyerek,Monte.
-Hozom a kártyáimat!-lelkendezett Longineu.
-Hozok bulis CD-ket!-tapsikolt Tommy.
-Hozom a mélynyomókat!-próbálkoztam én is.
-Áááh,ez jó ötlet,Rose!-Adam már gondolatban előre szervezkedett.
-Na akkor most tiplizünk,mikor lesz a parti,Ad?-kérdeztük kórusban.
-Nyolckor nálam,gyerekek!Csááó!-köszönt el Adam.
Én nem tudom,a címet,de mindegy.Valahogy csak meg lesz.
-Ó,Rose!Várj egy percet,légyszíves!
Ah,de jól hangzik a nevem,ha ő mondja!Tudom,fárasztó az örökös "juj de édes,juj de jó" kijelentésem.Nos,várok én!Akár egész este ittmaradok,ha megkérsz rá.
Adam közelebb lépett hozzám.Azt hittem,mindjárt szökőkútként fog kilövellni belőlem a vér,mert a közelemben volt.
-Tessék,itt a címem.Bízom benne,hogy nem fogsz lesifotósokat hívni.Azok a kis mihasznák mindent elrontanak.-adott át egy papírfecnit.
-Dehogy hívok,mi hasznom lenne belőle?Mindegy,köszi!
-Húsz perc tőletek sofőrrel hozzám.
Majdnem megkérdeztem,honnan tudja.Aztán rájöttem,hogy volt már nálunk.
-Kösz,ott leszek,és hozatom a mélynyomókat is.-nevettem Sütire.
Ő visszanevetett rám,és megjegyzett még valamit.
-Ott lesz egy barátom is.Remélem,nem gond.
Persze,de attól függ,ki az.
-Kicsoda?
-Ke$ha.-Úgy éreztem magam,mint akit megpofoztak egy lábassal.Bang!
Ezt nem gondolhatja komolyan!Ki nem állhatom azt a szégyentelen nőszemélyt!Főleg azután utáltam meg,miután nyálcserét folytatott az én Sütimmel.Ki engedte meg neki?!Igaz,Adam kezdeményezett,de attól még lehetett volna ellenkeznie.Igazából a fene se akarna ellenkezni,ha egy ilyen jó pasi csókolná meg!Na jó,bevallom,nagyon féltékeny vagyok arra a csajra.Adam utána letudta annyival az egészet,hogy "Jó móka volt".De talán nem is tudja,hogy másnak ez hogy fájt.Komolyan,úgy viselkedik,mint egy lázongó tizenhat éves,közben velem egy idős!Miért kell őt is meghívnia Sütinek?!Mondjuk,a zenéjét még elviselem,de ez nem mentség arra,amit csinált...
-Remélem,nincs vele bajod...-fürkészett Ad komor arccal.Na még csak ez hiányzott!
Nekem bajom,vele...uuuugyan már,deehogy...Azután,hogy megcsókolta a szerelmemet,aa,hool,nincs vele bajoom.
-Háát,lehányta Paris Hiltont,rossz ember nem lehet...-adtam kétoldalú választ.
Az eredmény egy hangos nevetgélés volt Sütitől.
-Köszi.Tudod,sokan nem szeretik,mert kicsit zakkant.De gondoltam,ha nálam nem zavar a ziziség,nála se fog.
Tévesen ítélkezel,Ad.Az a különbség,hogy nem vagyok lezbi,nem vagyok szerelmes Ke$hába.Lehet,kicsit erőltetetten,de Sütire mosolyogtam.Csak túlélem valahogy Miss Zizzent társaságát...

***

Míg a sok idióta Ke$ha-rajongó ölni tudott volna azért,hogy találkozzon a bálványával,én addig ódzkodtam a vele való találkozástól.Azért vigasztalt,hogy nem egyedül leszek vele a házban.Az kéne még nekem!Brr...Egy idióta picsával egy lakásban...Jézusom!
Most éreztem magam a készülődés közben nem idegesnek,hanem szórakozottnak.Eltekintve a művésznőtől,nagyon felpörgetett a gondolat,hogy bulizni fogok Sütivel.Aztán lehet,hogy a bulis hangulatom rögtön elszáll,amint meglátom azt az idióta picsát.
Mindegy,csak van egy kényelmes kanapéja.Vagy egy kényelmes széke,szőnyege...Esetleg vödre,ha más nincs is szabadon.Időközben Marie az ágyamon ült,ölében cicámmal.
Mióta kevesebbet tudok lenni cicusommal,ő lett a pótmamája,nem én.Persze még mindig hozzám ragaszkodott jobban.
Halkan szólt a TV a szobámban,Marie a híreket nézte a CNN-en.
Imádta ezt a régi adót...Na mindegy,ez az ő dolga.Hajamon áthúztam a hajvasalót,és egyenes lett a hajam.Mondjuk nekem a hullámossal sincsen bajom,de ez egy különleges alkalom.Látszik,hogy most nem idegeskedtem,mert nem remegtem,és nem égettem meg a kezem sem.Azon sem idegeskedtem,hogy mit vegyek fel.
Adam szerint jó ízlésem van,szóval mindegy,mit veszek fel.Felvettem hát egy rózsaszín szandálomat,egy rikító rózsaszín toppot és egy rózsaszín-fekete kockás miniszoknyát.Aztán jöhetett egy sötét rózsaszín bőrdzseki.
-Aztaa,Rose!Megint király lett a szetted.Csak nem lesz vetélytársad?-mosolygott rajtam Marie.
Ha te azt átéreznéd,amit én,kedves Marie...
-Ott lesz Miss Zizzent.
Nem kellett ránéznem Marie-re,rögtön tudtam,hogy mi lehet a reakciója.Túl jól ismertem már.Később ennek a hangja adott nyomatékot.
-Ki a lótetűről beszélsz te?
Lótetű,hmm...Ez tetszik.Hasonlít is rá...Ezentúl így hívom Ke$hát Miss Zizzent helyett.
-Ke$ha Rose Sebert-ről.
Ja,igen,tudom a rendes nevét...Nagy cucc.Ettől még nem vagyok a rajongója.
-Nem mondod komolyan!Imádom tőle a Blow-ot.Tiszta őrült a csaj.Persze nem annyira,mint Lady Gaga,de azért keményen őrült ő is.Hozol nekem tőle autogrammot?
A barátnőm meghülyült,hogy ilyeneket mond?Úgy tudtam,apám a kedvence.Meg még az is,hogy mintha nem is tudná,hogy én a picsába kívánom Lótetű kisasszonyt.
-Jól vagy?!-vágtam olyan fejet,mintha előttem fejezték volna le Ad-et.
Marie már a hasát fogta a röhögéstől.Ezen nekem is nevetnem kellett.
-Láttad volna,milyen fejet vágtál,Rose!Tudom,hogy utálod őt.Csak kíváncsi voltam arra,hogy reagálod le.Egyébként én is rühellem...-röhögött még mindig rajtam.
-Na,és milyen fejet vágtam?-kérdeztem meg barátnőmet.
-Be...Beszarás!-visította a nevetéstől Marie.
Már épp mentem volna,mikor barátnőm utánam szólt.
-Öö,Rose,ezeket tedd el.-nyújtott át az ágyamról néhány általa oda készített holmit.
Jól megnéztem őket.Egy fogkefe volt,meg egy tubus fogkrém.Mi szükségem lehet erre,most komolyan?!Azért megbíztam Marie-ben,mert csak jót akart.Beletettem táskámba a fogápoláshoz használt tárgyakat,és már mentem is le a lépcsőn.
-Jó szórakozást,és ne vadulj nagyon!-kiabált utánam.
Ugyan már!Én és a vadság két külön dolog.Nem mindenki születik vadnak.Jó,persze,én is tudok vad lenni,de...Ott nem biztos,hogy az leszek.

***

Nagyon pontosan érkeztem.Nyolc óra lesz öt perc múlva.Jól kiszámoltam tehát az utazást,és hamarosan már hoztam egy rakat sós kaját is,mert a mélynomók elromlottak.
Már az utcán lehetett hallani,hogy buli van.Hogyhogy még nem hívta ki senki a rendőrséget csendzavarásért?Vagy az itt lakók már hozzászoktak?Becsengettem a lakásba.Vártam.Semmi válasz.Talán meg se hallották,hogy csengettem.Aztán hirtelen egy hang kiszólt a kaputelefonból.
-Ki az?-Ez Longineu.Miért ő jött,miért nem Ad?
-Szia,én vagyok az,Rose.
-Ááá,Rose!Már vártunk.Gyere be,nyomom a gombot.
Elkezdett rezegni az ajtó,és én belöktem.Akkor elém tárult a hatalmas buli.Ez a lakás nagyobb,mint gondoltam,pedig én nem is kicsire gondoltam!Kintről úgy tűnik,mintha egy sima lakás lenne.A hall tele volt kabátokkal,dzsekikkel.
A nappaliban fülsüketítően bömbölt a zene és sörszag áradt kifelé.Longineu ott állt a hallban,és végignézett rajtam.
-Húú,de csinos itt valaki!
-Köszi szépen,haver!-adtam egy pacsit a tenyerébe,mire elkezdtünk nevetni.
Hirtelen eszembe jutott még valami.
-Longineu,hogyhogy nem Adam nyitott ajtót?-Ez a kérdés egész idő alatt nem hagyott nyugodni.
Longineu hatásszünetet tartott,megvárta,amíg lesz valami reakcióm.Mire nekem lassan agybajom lett,kinyögte végre.
-Hát...Nagyon lefoglalta a bulizás.
Szóval így állunk.Gondoltam,hogy hótrészeg lesz,de azt nem,hogy már is az elején...Tök jó.
-Itt akarsz végig álldogálni,vagy be is megyünk?
Igaza van.Nem állhatok itt így,mint egy akasztófa!Elvettem a sofőrömtől a kosarat a kajákkal,és odaadtam Longineu-nak.
-Bocsi,csak a mélynyomó elromlott.Apám majdnem az egész boltot felvásároltatta,de úgy gondoltam,ennyi csak elég lesz.Ha pedig nem,visszahívom,és hozat még.-magyaráztam.
-Semmi baj,előfordul az ilyesmi.-mosolygott rám Longineu.Én visszamosolyogtam rá,és bementünk a buliba.
Longineu elvette,és elindult egy másik szobába,ahol a srácok kártyáztak,és letette.Besétáltam a nappaliba.
Volt ott egy csomó lány is,akik próbáltak minnél szexibben táncolni a hatalmas hifi előtt.Ezeket meg ki hívta meg?
Tulajdonképpen tök mindegy.Tovább nézelődtem,és megláttam Sütit,kezében egy sörösüveggel,aki éppen Lótetű kisasszonnyal beszélt.Mellettük vagy nem is tudom,kb. huszonöt üres sörösüveg.Csúcs,most mit tegyek?Nem fogok elmenni kártyázni,nem akarok táncolni se,mert a tánc nekem nem az erősségem.Úgy döntöttem,inkább elviselem Miss Zizzent társaságát,csak hogy le tudjak végre ülni.
Odasétáltam hozzájuk.
-Sziasztok,leülhetek ide?-Bunkó nem akartam lenni,ezért megkérdeztem.
Eltűnődtem azon,hogy Ad hogy készíthetett ilyen sminket...Rosszabb,mint valaha.Csak hála az égnek,most nem volt benne flitter.Helyette csillogós fekete szemhéjpúder.Fújtam egyet.Nekem tetszett,ha kiemelte a gyönyörű kék szemeit,még azt is elviseltem,ha fekete szemhéjpúder van rajta,de ez a smink egyszerűen észbomlasztóan SZÖRNYŰ!
Mondhatom,kiemeli a férfiasságát...Lótetűn meg sem lepődtem.Úgy nézett ki,mintha magára öntötte volna az összes arany sminkjét,és utána le is folyt volna az arcáról.Mindketten hülyén néztek rám,mert megszakítottam beszélgetésüket,de Ad válaszolt,hogy igen persze,leülhetek.Így leültem a legtávolabb tőlük,amennyire persze lehetséges volt.Mindkettőnek átható alkoholszaga volt.
Ez egyáltalán nem vonzó,sőt!Undorító.Máskor Sütinek finom vaníliás illata van,most meg bűzlik az alkoholtól.Fújtam megint,ezzel kifejezve az undorodásomat és nemtetszésemet.
-Na,és ezért dobott...-fejezte be mondatát Ad,amit pár perce kezdett el.
-Drága,aki téged dob,az hülye.-válaszolt Lótetű kisasszony.
Első dolog,amiben egyet értek ezzel a suttyóval.Ha már nincs jobb dolgom,hallgatom,miről dumálnak.
-Ő ki a franc?-mutatott (ujjal) rám Bunkó kisasszony.Mondhatom,nagyon kedves!Ki a franc...Kösz,te lotyó!
-Ömm.-fordult felém tanácstalan fejjel Glambert.Hát ez is olyan jól esett,hogy legszívesebben felpofoztam volna Adam-et.Nem tudja,ki vagyok?Ez nagyon fájt.
Meg sem vártam,hogy kinyögjön valamit,a kezembe vettem az irányítást.
-Tudod,drága Ke$ha,én nem franc vagyok,hanem Rosalie Jackson,Michael Jackson lánya.És az új csapattag.-nyújtottam kezem Lótetű felé.Attól még,hogy legszívesebben kitépkedném szálanként a haját,nem fogok az ő szintjére lealacsonyulni.Mert történetesen Valaki azt mondta,jó vagyok,és nem akarom,hogy mást gondoljon rólam.
-Aha,én meg...-megállt a mondandójában,mert büfögött egyet.Fúj,de undorító lotyó vagy te,Lótetű Sebert!-...Ke$ha v'ok.
Na ne mondd már,egy pillanatig azt hittem,Adam mellett Shakira ül...Ja bocsi,Shakira szokott hajat mosni,és illedelmes ember,nem úgy,mint ez a suttyó itt,Ad mellett...Lótetű Sebert meredten bámult kinyújtott kezemre,és elfordult,mintha mi sem történt volna.Meguntam,és visszahúztam a kezem.Most igazán sértettnek éreztem magam.Talán nem is kellett volna ide eljönnöm...Igen,ez felesleges pénzkidobás volt.Nem mintha apám szegény lenne.És ráadásul ez az önbizalmam eddig felépített várát is porig rombolja.
Na meg Ad-et sem akarom még egyszer ilyen állapotban látni,az tuti.A kis lotyó elkezdett keresgélni egy rongyos táskában valamit,gondolom,az övé volt a "táska".Kivett egy CD-t.Még éppen megláttam a borítóját,mielőtt kinyitotta volna.Ez a saját CD-je.
-Ajándééék...-nyávogott,amiért pofon vágtam volna legszívesebben.
A kezem már éppen emeltem,mikor nyugalmat erőltettem magamra.Álcáztam a mozdulatot,és úgy tettem,mintha a hajamba túrnék bele.
-Köcciikee...-vette át Adam a CD-t.
Ah.Ez olyan hülyén hangzott,hogy "köcciikee".Máskor tud normálisan beszélni,de mikor itt van Lótetű Sebert,akkor nem...
-Holnap kezdjük el forgatni a klipet a Take It Off-hoz.Nagyon nagy állat lesz,kivasalják a hajam,meg lesz benne tánc,egy kis seggrázás.Meg sok por.
Áá,a tied hiába vasalják,Lótetű,a zsírtól ugyanolyan marad...
-Ühüm.
-De most lépnem kell,bébi,holnap cseszekedni fog a rendező,ha hótrészegen és karikás szemmel húzok be a stúdióba.
Biztos akkor a rendező egy normális ember...Nem büfög bele a pofádba,miközben bemutatkoznak neki.
Adam hülyén nézett Lótetűre.
-Rose*,mindig te vagy az utsó,aki elmegy a buliból.Viccelsz velem,édes?
Most összedőlt bennem a világ.Ha ezek egymásnak "bébi","édes","drága",akkor mi lesz ebből?Éreztem,hogy egyre jobban kínoz a sírás.Nem fogok bőgni,nem lehet,nem szabad!Nyugodj meg,Rose!
-Bocs Mitchel**,lépnem kell,bye!-nyomott egy puszit Lótetű lotyó kisasszony Lambert arcára.
-Ne mááár!-nyávogott Adam.Ez szarul állt neki,de mindegy.Nem is tudom,mire mondta,hogy ne már.Mert a puszi biztos nem volt neki rossz...
Kicsi hiányzott ahhoz,hogy ne essek neki Lótetű Sebert-nek,aki nyugodt szívvel puszilgatja az én éppen hótrészeg ideálomat.
Minden egyes zsíros hajszálát kitépkedném úgy,hogy fájjon is neki,de nagyon.Ha Tommy itt lenne,most megvígasztalhatna.Hála az égnek,a Lótetű Sebert eltolta a biciklijét.Mert ha nem ment volna,én rugdostam volna hazáig.
Adam álomittasan nézett rám.Tekintete olyan zavaros volt,mint az éppen fővő húsleves.
-Te még mindig itt vagy?-Ez a kijelentése már tényleg nagyon szíven szúrt!
-Ja.-leheltem elhaló hangon-itt.
A földet bámultam,hátha nem látja rajtam,mennyire rosszul vagyok.De hát részegen nem is biztos,hogy lát egyáltalán...
-Kicsit uncsi vagy.Sört?
Elegem volt az egész semmire sem jó buliból.Kikaptam a kezéből a sörösüveget,és jól meghúztam.Szörnyű volt,keserű és erős.
-Mindjárt jobb.Kérsz pezsgőt,pálinkát,konyakot,valamit?-öntött ki egy tiszta pohárba valami erős alkoholt.
Bennem volt a bizonyítási vágy,éppen ezért meg is ittam.Azután sör,bor,pálinka,sör,pálinka...Utána már azt sem tudtam,mit iszom,és hanyadszorra.
 
*Ke$ha második neve
** Adam második neve

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://glamberttortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr422903429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása