Adam Lambert történetek neked! ;)

Adam Lambert egy jóságos és kedves fiú,akiért csajok milliói rajonganak.De mint minden sztárnak,neki is van hibája: Adam meleg.Én akkor is szeretem,és kitaláltam ezt a blogot,hogy története(ke)t írjak róla!Remélem,tetszeni fog(nak)!Köszi,ha végig olvasod ez(eke)t!:D

Friss topikok

Egy hét telt el a San Franciscó-i utunk óta.Azóta már kipihentem magam,ha pihenésnek lehet nevezni a magántanár óráit.Blöah...Minden tantárgy viszonylag jól ment,csak a matek és a kémia nem.Kit érdekel,hogy hogy kell a szinuszkoszinuszszámítást?Jól...És az is kit érdekel,hogy hány szénatom van egy szerves vegyületben?Sok...

A szabadidőm próbáltam apámmal,a cicámmal és a barátnőmmel tölteni.Féltem,hogy megsértődnek,mert Adam,a többiek,és a próbák miatt hanyagolom őket.A mai nap viszont be kellett menni próbálni,mint mindig,hetente ötször,vagy többször.Attól függ,hogy van-e koncert még azután,vagy nincs.Benyitottam a stúdióba,és nyugalom áradt szét a testemben,hogy már más is itt van,nem én vagyok az első.Fogtam a táskám,és besétáltam a próbaterembe.Tommy már ott volt,és éppen gitározott.Ledobtam a táskám,és futottam megölelni.Megöleltük egymást.

-Szia,Tommy!Mi újság?-kérdeztem tőle barátságosan.

-Szia,Rosie!Semmi különös.Veled?-válaszolt ha lehet,még barátságosabban.

-Semmi...Nincs kedved kicsit gitározni?Olyan jó hallgatni,mikor gitározol...-álmodoztam.

-De,persze,úgy is kell a gyakorlás!

Azzal meg is pengette a gitárt.Tehetséges volt nagyon,éppen ezért is szerettem,mikor játszott a gitáron.

-Ó hogy a mennykő üssön belé!-hallottam feldühödött káromkodását.

Aggódva kinyitottam a szemem,és oda is rohantam hozzá.

-Mi történt?

-Semmi különös,Rosie,nyugodj meg.-Biztos nagyon aggódó fejet vághattam,ha ezt mondta.

-De még is,mi történt?

-Csak elvágtam a kezem a húrokkal,mert nem pengetővel játszottam.Ennyi az egész.Nem nagy ügy,nem baj,majd elmúlik...-nézett rám nagy,cuki,barna szemeivel.-Ki akarod szívni a vérem??-nézett rám viccelődve.

Fogtam,előszedtem egy tapaszt,megfogtam a kezét,és ráraktam a vérző ujjára a tapaszt.

-Kiszívtam a véred!!-vágtam egy mániákus fejet.Ezen mindketten nevettünk.

-Ki beszélt itt vérszívásról?-Ez a hang...Teljesen tűzbe hozott.

Adam ott állt az ajtóban,és közömbösen figyelt minket.Óh,megint egy szörnyű nadrágot vett fel.Nem,nem a bőrnacit,hanem a háremnadrágot.

-Rosie.

-Én.

-Gyerekek,mi ez az egyet értés?Nektek járnotok kéne...

-Kösz,nem,Adam...Nem az eseteim a szőkék.Bocsi,Tommy.

-Nem baj.Mert Rosie tudja,hogy miért nem az esetem,és én sem az övé.-kacsintott Tommy.

Adam arcáról lefagyott a vigyor,és eszelős fejet vágott.

-Kukába az egyetértésekkel.-Hát bocsi,Adam,de te még nem tudod,hogy én nem Tommy-t szeretem,hanem téged...De Tommy tudja,hogy téged szeretlek.

Erre elkezdtünk nevetni.

-Hol van Monte és Longineu?-kérdeztem.

-Hívtak,hogy kicsit késnek majd.-zárta le a témát Ad.-Képzeljétek,ma délután leadják az egyik interjút,ami velem készült.

-Óóó,de,szerinted miért érdekelne téged,ha nem veled készült volna?-kérdeztem nevetve.

-Nemt'om.-vágott egy eszelős fejet Glambi.-De most komolyan...Kaptam egy hülye becenevet.Glamerican Idol.

Emiatt a szóvicc miatt Tommy-val már a földön feküdtünk a nagy röhögéstől.Ez tetszik!Jó kis szóvicc.

-Skacok!Igazán komoly dolgok kell közölnöm veletek...-váltott komolyabb hangnemre Adam.Valamit titkol...-Ha kerítő lettem volna,már rég éhen haltam volna.

Erre megint kitört belőlünk a röhögés.Nahát,ez igazán komoly dolog!

-Ez...Neked...Komoly...Dolog?-kérdeztem röhögve.

-Hát...Aha.-nevetett velünk Süti.

Ó ugyan már...Ha magadnak kerítenél,mondjuk engem,én képes lennék érted éjjel-nappal is dolgozni...Na tessék,már megint hol járok?Ott,ahol nem nagyon kellene.Engedtem magamnak egy kevés bámészkodást,és észrevettem,hogy Adam-en egy kígyós felső van.

-Kígyó?-kérdeztem meglepetten.

-Ahha.A kedvenc állatom.

-Én cicás vagyok.

-Az az egyiptomi kultúrákban is szerepel.Akkor talán tudod,hogy az egyik tetkóm nem Szent Spuridon szemét ábrázolja...A görög kultúra nem annyira áll hozzám közel.

-Nem,az Hórusz szeme.-válaszoltam neki.Ennyit talán még én is tudok...

-Köszi a történelem órát,Dr.Rosalie Jackson.-tört ki a nevetés Tommy-ból.Vele nevettünk,aztán Ad megszólalt.

-Tommy meg kutyás.Jól mondom,haver?-nézett Tommy-ra Ad.

-Ahha.

Adam megköszörülte a torkát.

-Na,de van egy tényleg fontos bejelenteni valóm.Úgy akartam,hogy mindenki hallja a bandából,de...Mindegy,majd ha megjönnek,nekik is elmondjuk.

-Elég dalt írtam,és,öhmm...Arra gondoltam,hogy a jövő év tavaszán kiadnék egy újabb lemezt.

Gyaa...Úristen.Egy csomó kérdőjel,felkiáltójel,smiley!A kérdőjelek jelentése:Ilyen gyorsan?Nem fogom elcseszni?Jó lesz vajon?A felkiáltójelek jelentése:Hűha,én leszek ebben a billentyűs!Ha Adam-ről van szó,biztos,hogy jó lesz!Közben betoppant Monte és Longineu is.

-Lemaradtunk valami fontosról?-kérdezte Longineu.

-Nem,dehogy is...-szórakozott Adam.-Csak éppen bejelentettem,hogy tavaszra új lemezt adok ki.

Monte viccesen oldalba bökte Longineu-t.

-És ez neki nem fontos?

Erre mindenki elnevette magát.


***


A próba viszonylag jó hangulatban telt el,és utána Adam meghívott minket egy fagyira.A próba végére betoppant Lótetű Sebert,és persze őt is elhívta Adam...Senki nem utasította vissza,főleg nem én.Egyszerűen mindig Adam-mel akartam lenni,mert olyankor csak Adam,egy jófej srác,nem Adam Lambert,a nagy,híres énekes.

Lehet,hogy ez egy kicsit furán hangzott.Nem,nem skizofrén szegény srác.Nem az,csak valahogy...Mikor felmegy a színpadra,teljesen más lesz,eluralkodik rajta valami.Mivel sokan voltunk,és Hollywood utcáin,Adam testőröket is hozatott magunkkal.Út közben volt aláíráskérés,és legnagyobb meglepetésemre,tőlem is kértek autogrammot.Nem készültem íróeszközzel,de Adam-nél volt,szóval kölcsön is adta.Aztán leültünk a helyi cukrászda teraszára.Az őrök a közelünkben maradtak,de szinte nem is látszottak ki az emberek közül.

-Oké,ki mit kér?Én fizetem mindenkiét.-ajánlotta fel Adam.

Miután mindenki leadta a rendelését,Adam bement a cukrászdába kikérni a rendeléseket.Jézusom!Hat fagyikehellyel nehéz lesz kijönnie...Majd leejti,vagy tudja a fene,hogy mi lesz az édességekkel...Gyorsan bementem segíteni neki.Hármat én hoztam ki,hármat pedig Adam.

-Köszi,hogy segítettél,a fiúknak eszükbe sem jutott volna.Inkább röhögtek volna rajtam,amikor elejtettem volna őket.

-Ezért jó egy nő a háznál.-Ezt célzásnak szántam,de nem fogta fel.Áá,mindegy...

Letettük a fagyikat az asztalra,és mindenki kiválogatta a sajátját.

Soha nem volt a kedvencem a vanília,mindig is csoki párti voltam.De most érthető okokból vaníliát kértem.Kellemesen ettük a fagyinkat,de egyszer csak azt vettem észre,hogy Monte nyugodtan belekanalaz Adam fagyijába.Na nee!Már ő is kezdi?!Monte...Azt hittem,te normális vagy.De aztán,mikor Longineu is belekanalazott az én fagyimba,nem hagytam a dolgokat szó nélkül.

-Emberek,ez mi?-kérdeztem értetlenül.

-Ez?-vonta fel a szemöldökét Süti.

-Bandatagok közti DNS-csere.-fejezte be a mondatot Monte.

Nevetnem kellett.Szóval,a saját fagyija senkinek sem jó.Huh!

-De Adam nem is bandatag...-akadékoskodtam viccesen.

-Nem,ti mind az én alattvalóim vagytok,szóval feljogosítom magam arra,hogy mindenki fagyiját megkóstoljam.Egyébként,végül is,az én pénzemből van...

-Szóval,erre ment ki az egész jószívűség.A fagyinkat akarod,haver.-mutatott kanalával szigorúan Glambert-re Longineu.

-Na gyerekek,behajtom az adót,ide a fagyikelyheket,megkóstolom mindenkiét!

Mindegyiket végigkóstolta.Az enyémet sokáig ízlelgette,majd csíntalan mosoly jelent meg az arcán.

-Hmmm,vanília.-mosolygott titokzatosan.-Fincsi.

Közben visszakaptuk a fagylaltkelyheinket,és folytattuk az evést.

-Várjatok csak!Rosie-t is be kell avatnunk!-jött a hülye ötlet,ami Monte szájából szaladt ki.

-De fiúk,erre semmi szük...

-Lehet,-szakított félbe Longineu.-de nem cseréltünk DNS-t.

Fúj!Ke$háé is?Neee!

-Gyerünk,Rose!A kedvemért!-unszolt barátságosan Adam.Az ő DNS-ét repesve várom,max. egy hétig én is olyan lökött leszek,mint ő.

Nem akartam mindig különc lenni,így beleegyeztem.

-Na jó,de csak a te kedvedért,Adam!

Először Longineu fagyijába kanalaztam bele,mert ő ült a balomon.Banánosat evett.Aztán Monte-é következett,aki csokisat evett.Adam lila színű fagyijából igyekeztem azért elfogadható,de minél nagyobbat enni.Utána jött Tommy fagyija,ami citromos volt.Aztán összeszorítottam a fogam...Ke$ha undorodva tolta hozzám közelebb a fagyiját.Igyekeztem minnél kisebbet onnan lecsípni,ahova még nem kanalazott bele.Epres fagyi.Egyébként csoda,hogy ez a hülye lotyó mellém mert ülni.Nincs még hányingere?!De kedves gondolatokat táplálok felé...Ő nem is nézett rám,kék szemei a távolt fürkészték.

-Na,mostmár bandatag vagyok?-kérdeztem lelkesen.

-Abszolút.-válaszolt boldogan Longineu.

-Éljen a fagyiszerződés!-nevetgéltem.Kicsit ciki volt,mert mindenki értetlenül bámult rám,csak én nevetgéltem.

-Jaj,srácok,nem mondjátok komolyan,hogy nem értitek a hasonlatot!Régen sok nép vezére vérrel kötött szerződést.Mi meg most a fagyival.

-Már megint a vér...-pofátlankodott közbe Ke$ha.-Mindig is tudtam,hogy vámpír vagy.

Valami értelmes fejet vághattam,mert mindenki nevetésben tört ki,csak én nem.Kedves Ke$ha Rose Sebert,ha én vámpír vagyok,te akkor egy életerővámpír vagy,aki leszívja minden életerőmet...

-Heh,rohadt vicces.-néztem lenézően Lótetűre.

Adam a nadrágzsebéhez kapott,és előhúzta IPhone-ját.Nem hallottam semmit.

-Megjött a szobabicikli,amit rendeltem.

Az eredmény:Egy hatalmas hahotázás.Mindenki nevetett.Na,erre pont nem számítottam.Szobabicikli,pont neki?Minek az?Tök jól néz ki így is.És én már kétszer minimum láttam törülközőban,sz'al...

-Miért kell neked az,haver?-bokszolta vállba barátságosan Longineu Sütit.

-Segít fitten tartanom magam,és hangulatturbózónak is jó!-válaszolt Adam,mintha egy reklámban lenne.

-Lassan vissza kéne mennem a stúdióba a bicikliért.Otthonra felesleges lenne,mert többet vagyok lassan a stúdióban,mint a saját lakásomban.-forgatta a szemét.

-Jó tekerést!-nevettem el magam,majd szememmel üzentem neki,hogy "Szerintem felesleges,de ahogy gondolod".Nem tudom,hogy megértette-e,csak azt tudom,hogy a mai napom mozgalmas és jó volt,mert a srácok aranyosak voltak,és úgy éreztem,mintha Lótetű is visszafogta volna magát.És Adam?Hát,Adam hozta a formáját.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://glamberttortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr912987615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása