Adam Lambert történetek neked! ;)

Adam Lambert egy jóságos és kedves fiú,akiért csajok milliói rajonganak.De mint minden sztárnak,neki is van hibája: Adam meleg.Én akkor is szeretem,és kitaláltam ezt a blogot,hogy története(ke)t írjak róla!Remélem,tetszeni fog(nak)!Köszi,ha végig olvasod ez(eke)t!:D

Friss topikok

Úgy döntöttünk,hogy a távoli Egyiptomba megyünk nászútra.Megnézzük a piramisokat,veszünk szuvenír-t,satöbbi...Ajj,még az a két hét vele!Olyan jó lesz!
Egyelőre még a repülőn ültünk.
-Szeretsz?-kérdezte tőlem Süti.
-Szeretlek!-válaszoltam.
-Imádsz?
-Imádlak!
-Akarsz?
-Akarlak!Ez olyan ismerős nekem...Hol olvastad?
-Nem tudom már,de tök jó.-nevetett Süti.
Ja igen.Le kellett takarnunk az arcát,nehogy valaki felismerje.Mert ha felismerik,minket szétszednek a tinilányok.Azt meg nem bírom,ha azt próbálják elvenni,ami az enyém.
Szóval én az ölében ültem,ő meg a derekamat fogta.Csókot most amiatt a hülye sál miatt nem tudtam neki adni(amit most legszívesebben leszaggattam volna róla).Nem baj,lesz még elég időnk,hiszen 2 hét áll a rendelkezésünkre!

***

Megérkeztünk.Kaptunk egy szobát,és felvittük a cuccainkat.Mikor felértünk,Süti a sarokba ledobta a cuccainkat,csak a laptopot hagyta kézben.
-Megígértem apádnak,hogy küldök egy SMS-t,ha megérkeztünk-húzta elő IPhone-ját.
-De ahhoz minek a laptop?-nevettem.
-Nem ahhoz kell,te kis butus!Ja,és légyszíves leszednéd rólam a sálat?-simogatott meg.
Persze,hogy leszedtem róla a sálat,mert már nagyon idegesítő volt.Mikor megláttam a gyönyörű szép arcát,rögtön nyomtam egy puszit a szájára.
Ő csak kuncogott,és lefektettett az ágyra,miután lerakta az éjjeliszekrényre a laptopot.Ekkor dörgésszerűen megkordult a gyomrom.A franc enné meg!Pont a legjobb pillanatot rontja el...
-Na,most már menjünk le enni,majd este játszunk kicsit.-kacsingatott huncut mosollyal rám.Ennivalóan aranyos,ilyenkor fel tudnám falni!
-jó.-válaszoltam,és megfogtam a derekát.Ő is megfogta az enyémet,de a keze kicsit lejjebb csusszant...
-Héé,Süti!-szóltam rá,és feljebb raktam a kezét.Ő ártatlan bárányka képpel nézett rám,mire én egy puszit nyomtam a szájára.
-Mit csináltam rosszat?-kunkorodott le a szája széle.
-Semmit,el van nézve.-pusziltam meg újra.
Igazából nem is értem,hogy változott meg mackó véleménye ilyen hamar.Hogy-hogy már nem meleg?Ilyen hirtelen megváltozott?Ez nekem tök furcsa,de örülök neki,hiszen addig csókolhatom,ameddig akarom,mert ő is szeret,én is szeretem,sőt,IMÁDOM!
Szóval leértünk.A vacsora alatt nem volt semmi különös dolog,csak egy csomó sztár az ebédlőben.Hiszen egy 5 csillagos szállodában kik lennének mások?
Miután megvacsoráztunk,mentünk fel a szobába.Ameddig én fürödtem,az én drága mackóm már türelmetlen volt,hogy ő is fürödjön,és ahogy mondta,"játsszunk kicsit".Mikor kijöttem,épp a laptopját bújta,és komor képpel olvasott.
-Ezt figyeld,picim!"Adam Lambert,mivel szerepelt az American Idol tehetségkutató showműsorban,új becenevet kapott,vagyis megkaptam a Glamberican Idol nevet." Hát milyen szemetek,nem?Naa,már te se értesz meg?-nyafogott,miközben én meg sem próbáltam tettetni,hogy ez a név nem vicces.
Mire feleszméltem,addigra Süti már kikapcsolta a laptopját morózus arckifejezéssel.
-Naa,ne haragudj!Csak tudod,ez nagyon nagy poén volt...Bocsáss meg,mackóó!-kérleltem.
Ő vágott egy sértődött fejet,és a hátát mutatta nekem.Aztán hirtelen megfordult,és én az ágyon találtam magam.
-Hihi,csak vicceltem!Nem haragszom,sőt,tökre vicces ez az új név.-mondta nekem,és megcsókolt.Én megöleltem,de pár pillanat múlva el is engedtem,hogy be tudjon menni a fürdőbe.
Alig telhetett el 2-3 perc,már kint is volt.Aztán elmondtam a szokásos éjjeli imádságom,és Sütivel "játszottunk" kicsit.

***

-Hullafáradt vagyok.Nem aludhatnék még vagy 2 percet?-pislogtam álmosan szerelmemre.
-Jó,de csak 2 percet!Addig én is visszafekszem...-És megint kacsintott.
Ez az éjszaka is kifárasztott.Alig aludtunk 6-7 órát,pedig már este 9-kor ágyban voltunk.Gondolhatjátok,miért vagyok fáradt...De ez tabu téma.És ez amúgy is csak ránk tartozik!
Szóval aludtunk még vagy két percet.A hasam furcsán nehéz volt...Éhes voltam nagyon,de ez most más furcsaság volt.
-A hasamban olyan fura érzésem van...-osztottam meg problémám Sütivel.
És eszembe jutott valami.Tegnap éjjel...Csak nem?Óó jajj,ha de,akkor mit fog szólni apám hozzá?
-És mi van,ha...ha...megtörtént?-aggodalmaskodtam.
Látszott Sütin,hogy erősen gondolkodik,most mi legyen.
-t,azt olvastam valahol,ha 1 hónap múlva ilyenkor hányni fogsz,vagy elájulsz,akkor igen...Akkor terhes vagy.-mondta ki helyettem ezt a furcsa szót.
23 évesen terhesnek lenni...Hamar kezdtem,nem?Mindegy.Ha az vagyok,akkor vállalom.Úgy is jó apja lesz,és az anyja is fog rá vigyázni eleget.

Elintéztük a napi dolgokat,de az éjjeli kalandot kihagytuk,mert még vártunk 1 hónapot... 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://glamberttortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr512865927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása