Adam Lambert történetek neked! ;)

Adam Lambert egy jóságos és kedves fiú,akiért csajok milliói rajonganak.De mint minden sztárnak,neki is van hibája: Adam meleg.Én akkor is szeretem,és kitaláltam ezt a blogot,hogy története(ke)t írjak róla!Remélem,tetszeni fog(nak)!Köszi,ha végig olvasod ez(eke)t!:D

Friss topikok

 Most kivételesen aludtam dél 1 óráig.Adam és én egyszerre keltünk fel,kapcsolatunkhoz illően üdvözöltük is egymást.

-Jó reggelt,szerelmem!-köszönt nekem egy bájos mosollyal.Ennivaló az én pasim,ugye?A világ összes kincséért sem adnám oda senkinek!Nagyon imádom.
-Jó reggelt,mackó!-nyomtam a szájára egy puszit.-Jól aludtál?-kérdeztem tőle kacsingatva.
-Persze,hogy jól aludtam!Veled jól lehet aludni,meg mást is csinálni...-kacsingatott vissza Süti.
Lementünk enni.Üdvözöltük apámat,és gyorsan meg is ettük a reggelit.Aztán felmentünk a szobámba kicsit szórakozni.
-Barby,lenne egy fontos dolog,amit meg kéne beszélnünk...-kacsintott rám az én édes mézem.
Beleültem az ölébe.
-Na mit?-kérdeztem,és egy puszit nyomtam a szájára.
Picit habozott,de már mondta is.
-Holnap lehet az esküvőnk?Mert titokban már mindent elintéztem.Veled akarok megöregedni,és életem végéig veled maradni!-kérdezte tőlem izgatottan Süti.Rosszabb volt,mint egy öt éves gyerek.
De én ebben a pillanatban nem tudtam nevetni.Könnyek szöktek a szemembe a boldogságtól.
-Komolyan mondod?Szívesen hozzád megyek,mert holtomiglan,holtodiglan szeretlek és szeretni foglak!-mondtam meghatódottan.
-De előbb segíts felállni.-nevettem el magam.
Próbáltam felállni,de mindig visszaestem az ölébe.Az első és egyben utolsó esésem után fájdalmasan felnyögött:
-Aúúú!Ugye tudod,hogy ez fájt?!És nagyon?!-háborgott.
-Bocsi,direkt volt...-mondtam viccesen bűnbánó arccal.Ezen megint nevettünk.
Úgy segített nekem felállni,hogy közben megfogta a hátsó részemet.Én,miután felálltam,rácsaptam a kezére,hogy "Süti,nem nyulkapiszka!".Ezen is nevettünk...Jóformán mindenen nevettünk.
-Na de akkor minden le van zsírozva?-kérdeztem hunyorogva Adam-et.
-Iigen.Akkor holnap?Mert felhívom azt,akit kell,és elintézik nekünk a holnapi bulit...Addig is várj egy pillanatot!Fordulj meg!-kérte Süti.
Én megfordultam.Hallottam,hogy valamit kotorászik a zsebébe,és sejtettem is,mi az.Mikor visszafordultam,jól sejtettem.
A kezében egy igen drága,de csodálatosan gyönyörűszép gyűrű volt.Leguggolt elém,megfogta a kezem,és így szólt:
-Barbara Jackson,hozzám jönnél feleségül?-kérdezte.
Én az örömkönnyektől alig láttam valamit.
-Hát persze,hogy hozzád megyek,drágám!-mondtam neki.
Ekkor az ujjamra húzta azt a pompás gyűrűt,és magához ölelve megcsókolt.Elcsattant közöttünk még ezen kívül vagy három csók,de olyan szenvedélyesek!Aztán lementünk,mert hirtelen azt mondtam,ezt apámnak is látnia kell.
-Apa,apa,nézz ide!-és felmutattam a kezemet,amin immár ott ékeskedett az a csodálatos gyűrű.Na jó,hogy ti se maradjatok olyan tudatlanok,mutatok róla egy képet:



Na szóval.Amint apám meglátta,nagyon megörült.
-És mikor veszed el feleségül?-kérdezte az én drága macikámat.
-Holnap.Már minden el van intézve,nem kell aggódnunk!-magyarázott Süti.
-Jó,de mi csak ennyiért jöttünk le,már megyünk is vissza.Szija,apa,jó időtöltést!-köszöntem apámnak.

***

A mai napom csodálatosan indult.Egy gyönyörű menyasszonyi ruhám van,megmutatom,milyen:



Ugye,milyen szép?Ha Adam meglátna most melltartóba...Igaz,az ezelőtti éjszakákon sokat látott belőlem...De ez most mindegy.
Az esküvőnk tudom,hogy nagyon jól fog sikerülni!Érzem.Megmutatom,mik lesznek:

 

Ez a cipőm...



Ez a csokrom...



Ez az egyik marcipánunk a tortán...



 
 
 
 Ez meg a másik marcipánunk a tortán.

Leírhatatlanul boldog vagyok,hogy végre hozzámegyek az én egyetlen és örök szerelmemhez!
Még ki kell sminkelni,meg kell csinálni a hajam és fel kell öltözni.
Mindent elkészítettünk,és jöhetett a szertartás.A pap már épp fejezte be a szertartást,mikor a gyűrűket kezdte el megszentelni.
Elmondtuk a szokásos eskünket,és a gyűrűt is felhúztuk egymás ujjára.Mikor a csók jött,leírhatatlanul boldogok voltunk!Kaptam már vagy hat csókot Sütitől,mikor ölbe kapott,és úgy vitt engem a házunkba,ahol volt a buli.
Végül,mikor mindenkitől elbúcsúztunk a nászút miatt,Süti felvitt a szobámba.Ott,mikor öltöztem,ő is jelen volt.Segített levenni a menyasszonyi ruhám (Mondanom sem kell,mekkora öröme volt ebben),és keresett nekem ruhát addig,míg le nem vettem a cipőm és egyéb dolgokat meg nem csináltam.
Mikor ő öltözött,az számomra volt nagyon jó.Végül elbúcsúztunk véglegesen,és indultunk a két hetes luxus nyaralásra!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://glamberttortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr422855437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása